Christian Paulsen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ojsann, beklager beklager Geir... Våre venner fra Os Aero fikk nok helt sikkert god trekk i grillen rett før jeg slapp bremsen, og suste avgårde. 1650hp (aksel) tror jeg det er på hver viftemotor... :grin: Men nei, det er bare koselig med litt tilskuere der, og det gjør meg ingenting. Jeg syns bare jeg måtte spørre siden de fleste flyplasser jeg trafikkerer mangler slikt utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vært på Voss flere ganger, RÅTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spesielt Malvin :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er Os Aero Klubbs bakkestasjon - vis respekt! Ahh, bakkestasjon ja, nei det er jo seriøst! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.