Espen Sæther Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 tenkte jeg skulle legge ut et par 3bilder sånn i fullfart får å høre hva folk synes. å ennå gjennstår det en del tweeks, men det kommer seg=) bildene er ikke på noen måte redigerte. -FS9 -zinertek vann -HD skyer -GE pro -Flight envirment -cloud9 -fs dreamteam -diverse mesh/scenic osv osv. http://img267.imageshack.us/img267/4900/test2s.th.png' alt='test2s.th.png'> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 hmm vet ikke hvorfor bildene ble så dårlige. noen andre som kanskje kan laste de opp for meg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det første er nok for lite. Lastet dem opp på Photobucket, blir bedre der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det første er nok for lite. Lastet dem opp på Photobucket, blir bedre der. Med eller uten lov av han som tok bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Med eller uten lov av han som tok bildene? noen andre som kanskje kan laste de opp for meg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Les innlegget over.. Han spør jo om noen andre kan legge det ut for han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.