Svein Eirik Lund Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Skal innstallere Flysim.igjen. For meg ser det ut som de fleste fortsatt flyr med FS2004. Har begge programmer. Hva anbefales og hva er pre for den enkelte. Har hatt ett opphold på noen år, det skal bli fint å starte igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Enkelt og greit svar for meg. Nå er det bare FSX som gjelder, men det forutsetter at du har PC-kraft nok. På mange måter er FSX overlegen FS9, iallefall om du liker eyecandy og VFR-flights Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har begge installert, men bruker kun FSX om det er noe multiplayer. Har ikke noe spesielt bra PC og får da mye mer ut av FS9, mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg ser ingen grunn til å fortsette å tviholde på FS9, i mine øyne har FS9 for lengst utspilt sin rolle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg for del har pc kraft til FsX men beolder alltid Fs9 på dataen Du får velge men håper du velger Fs9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Andreas du har nok desverre ikke PC kraft NOK til FSX. den maskinen som har kraft nok til fsx er nok kanskje ikke laget ennå men uansett jeg kjører FS9 fungerer utrulig bra å med diverse addon blir jagge fs9 grafikken utrulig bra. når det skal sies vill jo altid fsx være bedre på mange måter, men det krever åå en data av en annen dimensjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Her blir det FS9 til rutefly, og FSX til jagerfly og GA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Enig med Kristoffer. til GA og militær er FSX best, mens ruteflyvningen kanskje er liten bedre i FS9, fordi den ikke bruger så mye computerkraft som FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.