Andrew Thomsen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da har jeg fikset opp Tromsø, Molde og Kjevik for Norway Scenic kystlinjer. Jeg har også lagt inn en "kyststripe" på flyplassene for å gjøre de litt mer naturlige. Ny AoN_v2.7 vil bli lastet opp snart. I den vil jeg inkludere v.26 av Tromsø og Molde for de som likevel vil bruke de fæle UTE kystlinjene. Vit at UTE versjonen av ENTC og ENML *ikke* vil bli oppdatert da jeg ikke hæler å sitte med 2-3 versjoner av hver flyplass :wink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Godt jobbet Andrew!!! :grin: :grin: :grin: Flott at du tar tak i dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har ikke noe valg, Gunnar! Det var jo undertegnede som kom med oppskriften :cry: :grin: Trøsten er at Molde er bedre enn noensinne :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Veldig bra Andrew! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Last ned AoN_v27 her :smile: http://www.4shared.com/file/159529845/53f6128e/AoN_v27.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (bump) Lastet opp fila på nytt (samme link), fikk til skikkelig AI taxing og snuing ENTC sør :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Beinset Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det fikset problemene med Årø. Takk Andrew! Nå er det bare å fikse litt på tykkelsen på veiene i UTX. Virker som det enten er 4 felts motorvei eller liten skogsvei. Savner Norwegian Roads fra FS9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Les guiden til NickN: http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=29041 Der er det mot slutten av innlegget en fin liste for innstilling av veibredder. Noen få 2-felts veier kan godt gjøres enda litt smalere for Norge sin del. Norwegian Roads var bra, men jeg savner den ikke, da det var alt for mange veier som lå flatt i fjordene og liksom skulle være "broer". Det var egentlig noe helt annet jeg skulle si, men det gikk i glemmeboka. Kaffeeeee! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei Andrew! Dette ser meget bra ut! :grin: Var ute og fløy i går kveld, og nå ser det ut til at det meste av løse kystlinjer er borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Hei Gunnar! Jepp, jeg må si det samme som deg, det har aldri sett bedre ut enn nå. Noen småfeil er det fremdeles her og der (Scenic firkanter i havet), men det er så lite at det er såre enkelt å leve med. Mulig jeg lapper litt på det til neste år, og da er Stavanger først på lista :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei Bruker denne oppsktiften med NS sammen med UTX, men elva som renner sørvest (fra Maura/Nannestad) for ENGM og ut i Øyeren er stykkevis og delt, ikke pent, det samme er det med elva som kommer i fra Hurdalsjøen (nord for ENGM) og ut i Vorma, Stykkevis og delt men ikke så ille. Samt jernbanen langs nordover langs Mjøsa ligger ute i vannet flere steder, nei, ikke noe vakkert syn :-( Noen andre med samme erfaring? Er det noen som kan fikse dette eller må jeg fortsette og bruke rent UTX oppsett, da er disse feilene borte men det er jo også Scenic'en..... "sukk" "tenker: Hva er best av to onder?" Mvh Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Dessverre er det sånn at begge oppsett har sine onder som du beskriver, og man må velge ett av de. UTE har håpløse kystlinjer i Norge, og ren Scenic har småfeil og ikke fullt så bra cityclass. Både default og UTE har ubrukelige jerbanelinjer. Jeg gjør ikke noe med dette, holder meg kun til flyplassen. Dessuten er elver og slikt i FSX ødelagt av et tafatt forsøk på å legge en steintextur som en overgang mellom vann og kyst. Derfor det du beskriver. Det lureste du gjør er å søke etter "Modified Terrain.cfg". Den er laget av et par skikkelige eksperter, og "maler over" der det er steinmurer midt i en elv. Fila funker perfekt med alle mine addons og modifikasjoner, og jeg anbefaler den på det varmeste. Den fikser dog ikke det du beskriver, men retter likevel på svært mye. Kjevik hadde ikke sett ut uten Modified fila. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Takker Andrew, men bruker mod'et terrain.cfg fil.... Så det blir å velge mellom to onder ja... Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.