Gunnar van der Meeren Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Et scenery som man ikke fort går lei av..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du din skitsekk Gunnar. Du er berre ute etter å sette abstinensar i meg i kveld du! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fy flate så vakkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. november 2009 Premium Medlem Del Skrevet 24. november 2009 Reine vårstemningen her, alt annet enn sist jeg prøvde meg i dette området, da var det tåke og regnbyger ( real weather). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 [size:8pt](Nesten)[/size] [size:17pt]ALLTID[/size] bare godvær når jeg flyr :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Steike flotte bilder Gunnar Ja pokker heller, fly i dritvær e vel ingen vetige vestlendinga som gidde meir :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Heldig du er da som ikke har masse trær på sjøen.. Hver eneste flekk jeg har sjå består av trær.. Men meget fine bilder Veldig deilig å fly der oppe PS: Det er flere som har hatt dette problemet, men skulle fikses med å reinstallere og no instillinger i configuratoren, men det hjalp ikke meg.. Sorry for OT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Sjekk én ting i din FSX.cfg fil Fredrik. Let opp: [General] DefaultTextureCount=423 AutogenCount=18 Sjekk hva autogenCount er hos deg. Denne inngangen har vært nevnt før i forbindelse med trær i sjøen ved Tongass. Et forslag var å endre verdien her ned til 12 (fungerte for noen). Min verdi er 18, og da jeg endret denne til 12, førte dette til at all sjø ble dekket med skog. Den ble selvsagt satt tilbake til 18, og alt var normalt hos meg igjen. Men, denne inngangen har noe med trærene å gjøre (uten at jeg helt forstår hvordan det virker) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Særs pent Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, Tongs er et lekkert scenery! Og bildene var ikke så gale de heller Det kalles sjø-trer, evt overmoden tang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kunne ikke finne nevnte setning i fsx.cfg, så bare la den til, men jeg har ikke fått testa enda da Får ta det på fredag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.