Sindre Holberg Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Det er godt å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Her er det kun ENVA_App og ENAL_twr som er booket i v-route o.l! Kanskje en ide for resten av de som har mulighet til å booke eller evnt få noen til å booke for seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Kanskje lurt å booke ja Men jeg skal ikke si noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det kommer en ganske omfattende airac nå på torsdag. Inneholder nye SID og STAR til molde, samt noen endringer i FIX og airways. F.eks Z10 (TRM-KVB-VIG og nedover) har skiftet navn. Det kan du kanskje ta med i briefen Sindre Men man kan jo ikke regne med at pilotene har oppdatert airac heller da så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvordan er det med navigraph? Betaler man én gang, og så kan man laste ned alle framtidige oppdateringer, eller må man betale for hver enkelt nedlasting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du kjøper credits, og diverse ting på navigraph koster forskjellig antall credits Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Så jeg må i prinsippet betale for hver eneste airac-oppdatering jeg laster ned?` Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ikke hvis du har kjøpt abonnement. http://www.navigraph.com/www/fmsdata_about.asp Da sparer du 23 % og betaler kun en gang det året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja, det skal nå tjenes penger på alt mulig rart... Men jeg må vel også bøye meg i støvet på et tidspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 AIRAC-oppdateringer var gratis så lenge kilden FS-miljøet mottok AIRAC's fra også var gratis. Så fikk ikke utviklerne av AIRAC-oppdateringer motta det gratis lengere, så da endte det opp i en betalingsløsning. Og det er da i alle fall bedre enn ingenting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Joda, men det er lov til å klage en liten smule i disse trange studenttider, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Nå er desverre sånn... Men takk for dette Daniel! Det skal komme i briefingen. Den kommer mest sansynlig slutten av denne/neste uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Når kommer briefingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Jobber med den, men det er ikke store sakene det er snakk om så Men det kommer vel ikke før ganske tett opp mot eventet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 jeg kan ikke være med som twr om søndagen, hovedkortet har tatt kvelden... sorry! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Brondz Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen andre som tar ENAL_TWR eller skal jeg som APP dekke TWR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Hvis ingen tar på seg TWR kan du også dekke TWR, Anton Nå er briefingen ute! http://forum.vaccsca.org/index.php?showtopic=25921&st=20&gopid=21810entry21810 Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Brondz Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jepp, da får jeg dekka hele Vigra TMA, med AFIS på ENOV og ENML.. Dette blir gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 AFIS på ML er dekket Anton, men du vil jo ha app fra sør, samt clearance så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Henriksen har meldt forfall på ENBD_S! Noen som kan dekke den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg melder delay på KB_APP, ser meg nesten nødt til å delta på familieselskapet til modern (bursdag) Jeg kommer nok på mellom kl 19 og 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Ok. En del frafall på ATC gitt, men det ordner seg vel Lykke til og kos dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skulle steppe inn på KB twr, men jeg blir også hindret ikveld.. FIkk uventet besøk i helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fint om noen da kunne hoppet inn på ENKB tower, det samme gjelder ENBD_S_CTR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Da for besøket, og jeg kommer online Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.