Gå til innhold

TWR Trening på ENBR Mandag 26. oktober


Espen Sæther

Anbefalte innlegg

jeg skal ha en av mine SISTE TWR treninge å trenger derfor en del trafikk slik at man får kjenne på hvordan ting kan bli når det blir hektisk.

all trafikk er velkommen VFR/IFR.

å hadde vært glimrende om noen kunne tatt App/ctr.

Mandag 26.oktober klokken 20.00 - 22.00 LOKAL tid, Bergen Flesland;)

 

Mvh:

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en kjempe fin kveld og godt med trafikk:D

Variasjonene var det ingenting å si på!

Synd mic'en til Espen streika bare:(

Vi får ta det igjen om ett par dager :)

Dette var absolutt trafikkmengde til å få bekreftelse på om han var klar til Utsjekk... håper det blir like mye neste gang :)

 

Kim J Brenna tar kontrollen over tårnet på Flesland fra 2200 til ca 2400, velkommen skal dere fortsatt være;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god ATC service. Lenge siden jeg har flydd på vatsim nå, så jeg kjenner jeg er litt rusten. Den knappen jeg bruker til brems hadde plutselig lagt seg til å trigge f11, noe som gjorde at jeg plutselig begynte å sende når jeg trykka inn bremsen. Ikke helt heldig, men fikk fiksa opp i det så fort jeg ble oppmerksom på det. Ellers så gikk turen til værnes kjempebra, med atc dekning hele veien. Etter hvert kom samboeren med servering, samt at hun satt på klapp resten av turen. Alltid trivelig med besøk, men som damer flest, påpekte hun at det var litt rotete i cockpit og begynte å rydde :-) "NAX673, did not copy your last transmition due to vacumcleaning in cockpit"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...