Gå til innhold

En annen dans.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Lørdagskvelden var tydeligvis ikke rette tidspunktet for å råne med fly i fellesskap.....Tenker det var "Dansegallaen" på TV2 som utkonkurrerte Reno Air Races på MP-serveren :grin: .- Vel vel, Kenneth og jeg hadde større ambisjoner for kvelden, så mens vi ventet på alle som ikke kom, tok vi noen runder rundt pylons på Reno Stead .

 

risk1.jpg

 

risk2.jpg

 

risk3.jpg

 

risk6b.jpg

 

risk5.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

kan jo for pokker ikke bare sitte her å se på bilder...

 

Det har du helt rett i, no må du før farsken gløm fotballen og rett auan mot en annen arena :grin: .

 

BTW , har du sett at LotusSim L-39 har kommet med oppgradering!! Trodde ikke denne modellen kunne bli bedre, men de har faktisk klart å tilføre en rekke forbedringer :D !

Bl.a denne Breitling-utgaven, som også er kommet som MP-modell.

 

 

brei.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Jeg sleit med et virus i går Ernst, guttungen komm hjem med pc full av virus, og bang så var det i gang, men nå er jeg fit to fight.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Akkuratja, vi fløy til litt over kl 2100, da koblet jeg over på lonesome flights i uendelige Australia..... :tired: .

 

Nå er min maskin oppe og går igjen etter en lang reinstall.

 

Ååjsann :o , har du hatt kræsjh? Lurte litt på hvor du hadde blitt av, var like før jeg sendte ut etterlysning.

 

Da ser det ut som kl 2000 passer best i kveld. Mulig jeg prøveflyr litt på forhånd......?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

 

Dette har vært en planlagt reinstall. Nytt skjermkort og samtidig win7. Men det går ikke alltid som planlagt, så da måtte jeg skaffe nytt hovedkort i går også. Skjermkortet dekket alle SATA kontaktene på det forrige hovedkortet. Rask tur til byen og nytt hovedkort. Kobler opp og oppdager at det ikke er IDE kontakter til cd-rom`en. Skaffet meg endel grå hår. Men er nå på plass. Angrer ikke.

 

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...