Ivar Skaugstad Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Sjekk ServInfo eller VATSPY.. Event of the year? :grin: Blir travelt i München og Frankfurt om noen timer! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Herregud! Stakkars kontrollere :crazy: Ser forøvrig også at det står en BA B738 på TNCM. Ruten er London City -> LHR. Hvorfor er vedkommende da på TNCM? Snakker vi overshoot? :grin: Siter
Daniel Klepp Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Lurer på hvor lenge folk må ligge i holding når de kommer frem ja.. dette må jo sprenge kapasiteten! sprøtt å se på vatspy! Siter
Rune Lilleeng Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Holy Crap! Masse folk i lufta ja. Sitter i en liten cessna på Frankfurt og hører på radio comm's. Høres veldig kaotisk ut. :crazy: VatSpy er jo genialt, første gang jeg bruker den og jeg er mektig imponert! Siter
Rune Lilleeng Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Nå kommer det bare fler og fler inn for landing i Frankfurt. Ganske morsomt og bare sitte og se på egentlig. Tror ikke jeg hadde gidda og fly denne eventen, for mye stress, hehe. Siter
Tommy Hansen Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg missa årets event,da jeg måtte rekke... : ÅRHUNDRETS EVENMENT For en kveld... <3 Forøvrig, sjelden noe særlig holdings i CTP faktisk. Ting går alltid smooth der utrolig nok! Meget værre kan det være om man misser slot'n sin. Eller pågangen hos Gander clearence. For de som fortsatt ikke har fått med seg min CTP rapport,klikk --> HER Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.