Knut Einar Sylte Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da har to amerikanske KC10 fra Travis AFB landet her i Bodø. De som vil spotte, bør ta seg en tur ut i morgen når de skal tilbake over dammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Om jeg ikke tar helt feil så skal vel disse to lede flokken til Nellis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jepp,fikk ett glimt av de på C-5 platten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Med en planlagt flytid på 11 timer, så er det klart at F-16-flyene trenger litt mat underveis. 9 ganger, for å være nøyaktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 De tok av her i dag i 2 puljer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så ene KC10en tok av like ved Nordvik Last og Buss. Fy steike så tidlig den turna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Helvettes folk!!! I dag hadde jeg det selvfølgelig veldig travelt og var "innestengt" på tusenhjemmet hele dagen så jeg fikk selvfølgelig ikke med meg herligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.