Gå til innhold

Nord-Norge ENTC mandag 5/10 1630-2030


Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Hehe, vi har nå en grei versjon av Alta i en eller annen nyutgitt utgave av norsky flyplasser :)

Litt lavoppløst foto som bakketeksturer, men striper på rwy og twy er markert bra. Nå er imidlertid Alta bygget ut irl, så noen får vel ta og oppdatere FS snart. Hadde jeg bodd i Alta, skulle jeg gjort det, men nå for tiden er det Lakselv-prosjektet mitt som gjelder (selv om jeg ikke bor der heller!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mente ikke at det var dårlig scenery. Mente at det sikkert hadde vært mye koseligere om man faktisk hadde flydd der på natten i real life.

 

 

Forresten flott at Nord-Norge får mye ATC fremover, men tror fremdeles jeg kommer til å fly mye ved Gardermoen da det er den flyplassen jeg liker best. Men misforstå meg ikke, jeg elsker de utfordrende approachene i nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke klage på noe atc i nord sier du PK?

vell vi måtte jo klage får å FÅ atc dit..

 

for noen uker siden var det ingen ting å når det var var d enten app,twr,ctr å ingen var på samtidig..

så kom ikke her å si at vi ikke har noe å klage på for ATC kom IKKE(så å si 0) før vi "HADDE" klaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ble bra aktivitet og fornøyde piloter her i kveld! Nord-Norge blir nok bemannet igjen om ikke altfor lenge. Har allerede booket Tromsø førstkommende mandag. Alta og Bodø skal man heller ikke se bortifra under vinteren, ja tilogmed Kirkenes som er min flyplass i nord.

 

Hadde vært skuffende om det ble kun et par tre fly i nord ikveld men jeg syns det var over forventningene til en kjedelig mandagskveld!

 

Takk til alle piloter og co-ATC!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...