Arvid Lillerud Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Dæven, her var det mye rart å se. Prop-strike og tail-scratch ser ikke ut til å hefte noe heller :-) A r v i d Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Å herregud erre mulig! LOL Siter
Kenneth Rønning Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Tror jeg skal klare og bli pilot :grin: :grin: Haha :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Hehe, tror jeg skal ta med meg flyklubbens stolthet dit neste år, smelle litt med propellen m.m. Som pilot spør jeg meg selv, er det trygt å fortsette avgangen idet jeg slått hull i asfalten med propellen? :eek: Siter
Sindre Holberg Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Haha! Detta var jo tøft da :grin: *prøve i simmen* Siter
Christian Paulsen Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Ivar SkaugstadSom pilot spør jeg meg selv, er det trygt å fortsette avgangen idet jeg slått hull i asfalten med propellen? Stusset litt over det selv, men som ikke-pilot undres jeg over om det kanskje kan ha vært mulig at han ikke merket det? Men det er sikker gøy, og er fin oppvisning i balansekunst. Hvis motvind, og litt oppoverbakke er lov, så er ikke han her så helt borte heller: [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sfeMLQNe57E Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Jeg tviler sterkt på at cuben som vispet opp støv faktisk fysisk berørte bakken med propellen. Tipper den var svært nære, men hadde den truffet bakken hadde det nok sett litt annerledes ut. Det er ikke uvanlig at luftstrømmen rundt propelltuppen er såpass at den vil virvle opp litt støv når den er nære bakken. -Min antakelse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.