Gå til innhold

From my balcony.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

 

Hehe! Ikke lenge før du lander på balkongen hjemme hos deg..

 

......Dette var Einar Kristiansens forslag :grin: . Jeg kunne ikke dy meg, måtte bare "se for meg" hvordan det ville tatt seg ut. Riktignok har jeg stor balkong, men skulle jeg fylt opp med en Piper Cub, måtte nok grill-møblene vike plassen. Det hele endte med et kompromiss, møblene ble stående, og vi nøyde oss med en low pass :cool: . Skål.

 

balc.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Fantastisk utsikt Hvor i Bodø er det du bor?

 

For de som er lokalkjent, jeg bor i Løpsmarka, rett før Bremnes, i husrekka ut mot havet og Landegode. Utsikten er uforskammet bra, enten det er midnattsol eller nordlys.....

 

Å herre min skaper for et NYDELIG bilde Ernst.

 

Takk skal du ha Steinar, jada grafikken begynner å bli brukbar i FSX :grin:.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Takkåtakk folkens :D .

 

Er mogleg eg skal nordover ein liten tur til våren. Dersom det vert noko av, reknar eg med at du inviterar på ei pils og litt bushflygningssnakk?

 

 

Pils i bushen må vi få til :grin: , og blir vårværet som på bildet er balkongen en grei flypratplass :grin: .

 

 

Jeg er helt utslått av den nydelige grafikken du har i FSX Bare så du vet det så har jeg ei 50m gress-stripe ved fiskecampen.

 

 

Du er hjertelig velkommen neste sommer,du kan bare glemme å ta med det simple vinglasset.Jeg har "krutt" på dunk

 

Ho ho, du Einar du Einar, 50 m gress gir plass til et kobbel av Cubs, kanskje vi tar neste FS-treff i Baiern?? :grin:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...