Thomas Hjelset Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Heisann! Sa det skulle gå litt tid før jeg postet bilder igjen, men kunne ikke dy meg. Her har dere et bilde av Novair sin flotte Airbus A330-200 som akkurat har flydd fra Stockholm til Tel-Aviv Ben Gurion Intl og nå skal til Hurghada for å hente svenske turister hjem igjen derfra... Takk for meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Pent! Synes Airbus flyene tar seg godt ut i Novair sine farger, men Novair opererer vel ikke med A330 i disse sommertider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Joda Ivar, dem bruker A330 utifra Arlanda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Her har dere et bilde av Novair sin flotte Airbus A330-200 SÅÅÅ enig! Airbusen blir utrolig flott i Novair sine farger! veldig pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Du har forsåvidt rett i det Steinar, men A330 er kun innleid i vintersessongen for å betjene ruter til Asia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 De dro til Cancun en gang i tiden også vel? Vet ikke om de har sluttet med det. Fint bilde av en digg fugl med digge farger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Uansett om de bruker den eller ikke så var det et veldig flott bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Uansett om de bruker den eller ikke så var det et veldig flott bilde! Du har helt rett! Beklager min usaklige form for kvervulering og "betterwisserhet". :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Lekkert bilde! Steinar da! Har ikke vi snakket om flåten til NVR før mon tro? He he.. Stemmer uansett som Ivar sier, at Novair kun leaser inn en A332-maskin for vintersesongen. Var kun tidligere (bl.a. når jeg selv jobbet der) som det var to stk. A332 permanent i flåten, dog var den ene maskinen leaset ut hele tiden. Maskinene var SE-RBF, og SE-RBG. De siste årene har en A330-200 blitt leaset inn for å fly for Novair, fra det portugisiske flyselskapet "Orbest". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.