Tor-H Bergseng Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Begynner å komme meg godt inn i dette flyet nå, så tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder til mens jeg er i gang. Bildene er tatt før å under avgang Rovaniemi. Noen som klarer kjenne igjen destinasjon? Kommenter gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Veldig pene bilder! Det er PSS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Captain Sim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ok! Var jo en posetiv overraskelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Destinasjon er vel Kos eller Corfu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Corfu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 veldig nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ok, så det er sånn den ser ut denne forhatte, utskjelte, gjentatte forbannede, fæle og inderlig bedritne 757'n til Captain Sim som er hovedinntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest div. om denne fuglen her inne i det siste. Men jeg syns i hvertfall den var skikkelig flott å se på både fra førerhuset og eksteriørt, noe som du flott fikk fram med disse kjempefine bildene Tor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Virkelig flotte og stemninsfulle bilder det her ja! Hvordan opplever du den, mange buggs eller? Og hvordan er lyden på denne kjerra?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Flott utvendig den cpt sim 757.Men panelet ser utrolig slitt ut.Det er jeg ikke såå glad i.Funker FMC bra i denne? Airac probleme fikset nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Lekre og stemningsfulle bilder, får virkelig fram den kalde vinterstemningen! Og ja, CS 757 er utrolig lekker å se på, den ligger mange hakk over PSS sin 757 hvertfall når det kommer til selve modellen, eksteriøret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.