Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 24. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2009 Skulle gjerne vært med på denne flighten :grin: Det er på en av flightene fra Tromsø til Oslo at passasjerene får denne opplevelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Håper noen tar bilder og video av denne overflyvingen. Martin kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg synes det var et ganske morsomt vedtak om godt vær Ellers misunner jeg jo de heldige menneskene som får en snartur til Vesterålen. Nå spørs det jo om de passasjerene er enige i det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Synes at dette er sportslig opptreden av SAS - flott! - Vi har vedtatt godt vær og det blir det. Når vi gjør slike vedtak i Bø så lytter værgudene på oss og det blir godt vær. Dette blir en begivenhet for oss Bø-fjerdinger og vesterålinger ellers i morgen tidlig. - Så dette er et faktisk vedtak? - Det er et faktisk vedtak og slik må det være. Skal vi ha værgudene med oss må vi ha gode vedtak, og det har ordføreren mulighet til å sette ut i livet, sier ordføreren. - Men er det ikke litt useriøst å fatte slike vedtak? - Nei, det synes jeg ikke, avslutter ordfører Sture Pedersen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vi hadde en gang et vedtak i kommunestyret i Lødingen at det skulle være snøfritt til 1. mai og grønt til 17. mai. Tror de brukte varmtvann fra et par beredere for å få liv i et tre utenfor rådhuset men til liten nytte . Jeg hadde en liknende flyopplevelse med Widerøe for noen år siden da jeg skulle fra Honningsvåg til Hammerfest. Piloten kom på intercom-en og fortalte at siden vi hadde så god tid og at været var så godt skulle vi fly ut til Nordkapp. I lav høyde først ene veien før han snudde og tok samme veien tilbake slik at alle skulle få se. En opplevelse han høstet applaus for så jeg tror nok pax-en blir glad for et lite avbrekk i en ellers kjedelig enroutetur mellom ENTC og ENGM. Her i Lødingen har vi strålende vær med sol fra skyfri himmel så jeg tror de fikk en fin opplevelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så det nytter å fatte vedtak om været! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 25. august 2009 Members Del Skrevet 25. august 2009 Her kan dere se reportasje av overflygingen nå imorges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Sporty gjort av SAS! Noen som vet hvilket reg det var på maskina? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 LN-RNN 737-700 tok av fra TOS 0450 UTC på tid. Landet OSL 0655 UTC 10 minutter sen. Liten sving om BØ der tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.