Gå til innhold

Dette er jo ikke en Widerøe!


Anbefalte innlegg

Husker tilbake fra FS2002 og 2004 at det var mye klager på AI-flyene. Nå som FSX har AI bakkemannskap må jeg nesten klage litt på det også. Selvom jeg parkerte der Widerøe bruker å stå, betyr det jo ikke at jeg flyr Dash-8.

Hvordan disse karene skal få ut noen kofferter må dere ikke spørre meg om! :grin:

 

ai.jpg

 

Joda Ernst, det var et kjempefly. Gøy å ha noe med jetkraft i hangaren også, ikke bare WW2-jagere. Men må innrømmme at det er A2A P-40 og litt P-51 som frister mest før øyeblikket. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Gratulerer med et godt valg av fly, regner med du blir mer og mer fornøyd etter som kvalitetene viser seg :D . Ellers er det ikke uvanlig å bytte ut tipptankene med bagasjebeholdere i samme utforming, så FSX tok det vel for gitt at du hadde med deg både kofferter og taxfrikvote da du parkerte :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...