Morten Nelson Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Husker tilbake fra FS2002 og 2004 at det var mye klager på AI-flyene. Nå som FSX har AI bakkemannskap må jeg nesten klage litt på det også. Selvom jeg parkerte der Widerøe bruker å stå, betyr det jo ikke at jeg flyr Dash-8. Hvordan disse karene skal få ut noen kofferter må dere ikke spørre meg om! :grin: Joda Ernst, det var et kjempefly. Gøy å ha noe med jetkraft i hangaren også, ikke bare WW2-jagere. Men må innrømmme at det er A2A P-40 og litt P-51 som frister mest før øyeblikket. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg antar at du ikke har sett "Hot Shots!" ? [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 FSX/Tromsø om jeg ikke har blitt blind i det siste. I så fall kan du jo skylde på meg? Men jeg tror skylden blir delt da du tross alt har parkert på en "gate" parkering :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Ja, står på gate 19 eller 20. De kom når jeg åpna døra. Ble litt overasket siden jeg ikke hadde forventet noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2009 Gratulerer med et godt valg av fly, regner med du blir mer og mer fornøyd etter som kvalitetene viser seg . Ellers er det ikke uvanlig å bytte ut tipptankene med bagasjebeholdere i samme utforming, så FSX tok det vel for gitt at du hadde med deg både kofferter og taxfrikvote da du parkerte :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 De finner vel bare en mutter eller lign de tror er bagasje :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vi kan si det sånn... Det er mye fint som har ligget i tip-tankene til 332 sq. på tur tilbake fra tyskland osv etter øvelser ;P Vi snakker selvfølgelig CF-tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Btw: Dette er jo ikke en Widerøe! Godt observert :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.