Andreas F. Tollefsen Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Er ikke dette litt latskap da? En knapp du trykker på og alt går av seg selv. Da blir vel vitsen litt borte. Hvis alt skal skje automatisk? Auto Takeoff, Autoland og gps osv. Er det slutt på å gi gass og sette flaps osv. Kan man ikke bare sette seg inn i et AI fly og se turen derfra? Der går det automatisk der. Men men. Jeg ble bare litt forbauset. Er forøvrig en artikkel på flightsim.com om dette nå. Sjekk forsiden. Hva mener dere andre? Er det ikke gøy og fly med stikka lenger? Siter
Frank Ånstad Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Det er jo ingen som har sagt at dere, eller andre, MÅ bruke denne. Det er jo også helt frivillig å installere denne filen også. Frank. Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 19. april 2002 Forfatter Skrevet 19. april 2002 Nå var det ikke spesielt denne take off gaugen jeg kritiserte. Og selvfølgelig er det frivillig . Men jeg tenkte i det hele tatt. Er vi simmere blitt slappe. Les forøverig denne artikkelen: http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/op-ed/ed252.htm Ha en god dag Siter
Karl R Pettersen Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Eirik Løken: Nå mangler det bare en (remote)autostart på pc'en , så slipper man å være til stede. Vil jeg holde på slik smekker jeg inn en flyfilm i spilleren - der har man jo remoten også Siter
Eirik Løken Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Enig Nå mangler det bare en (remote)autostart på pc'en , så slipper man å være til stede. Utfordringen er jo å fly - ikke se på at pc'en gjør det ?? -men det er kanskje en smaks sak ? Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Jeg må si at det er synd at en slik fil skulle komme til menneskeheten i dag. Det finnes minst 1000 grunner til å ikke bruke den...men en til å bruke den: Nybegynnere kan ha den de to første gangene, for så å se når flaps, hjul, osv, skal justeres. Men så er det bare å pælma møkka! Ut med fila! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.