Gå til innhold

problemer med en route


Steve Strøm

Anbefalte innlegg

Kan noen bekrefte at dette e riktig rute mellom ENSB og ENTC?

 

LON KPL BARNI UP600 BJO UP600 BETMA UP600 TRO (hentet med Vroute)

 

ps: Men jeg er i skrivehumør...noen som vet hvordan man kan følge ruten på PFD i en MD-11? På lange ruter blir alt kaos når man "zoomer ut"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende Gunnar....flere ganger jeg leser kart og tenker at dette kan jo ikke stemme..er jo rundt halv kloden før jeg er fremme smile

 

Ja den turen jeg tar nå i simmen er nermer halve jorda rundt. FP er 7400nm og går ifra KLAX til OMDB med Emirates sin B777-300ER Blocktime satt til 16tima og 30 minutta. Den gikk så lang nord som 81grader nord :grin: Har ca 2 tima igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et litet søk på internettet ser det ut til at det er turen Newark til Singapore med Singapore Airlines (SQ21) med en Airbus A340-500 som på papiret skal ta 18 timer og 40 minutter.

 

Flygæern eller ikke, som som passasjer (selv om det er Singapore Airlines) er dette nær opp til menneskelig tortur spør du meg. :)

 

28.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...