Steve Strøm Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kan noen bekrefte at dette e riktig rute mellom ENSB og ENTC? LON KPL BARNI UP600 BJO UP600 BETMA UP600 TRO (hentet med Vroute) ps: Men jeg er i skrivehumør...noen som vet hvordan man kan følge ruten på PFD i en MD-11? På lange ruter blir alt kaos når man "zoomer ut" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 SAS bruker ISD UP600 BETMA TRO på disse flygingene. Mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Takk...tror vroute også gir den ruten, men også denne..kan prøve sas sin og se hvor jeg havner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ikke alle vRoute rutene er like pålitelige. Jeg prøver selv etter beste evne å korrigere vekk "tøvete" ruter ettersom jeg finner dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Glimrende Gunnar....flere ganger jeg leser kart og tenker at dette kan jo ikke stemme..er jo rundt halv kloden før jeg er fremme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg vil bare komme med et sideblikk: de ekte entusiastene sitter med kart og skriver ruta med blyant så kan vroute benyttes til å eliminere midlertidige utilgjengelige ruter/høyder/etc men jeg forstår jo også at folk vil ha samme rute på flightplanen som de paxflyene flyr etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Glimrende Gunnar....flere ganger jeg leser kart og tenker at dette kan jo ikke stemme..er jo rundt halv kloden før jeg er fremme smile Ja den turen jeg tar nå i simmen er nermer halve jorda rundt. FP er 7400nm og går ifra KLAX til OMDB med Emirates sin B777-300ER Blocktime satt til 16tima og 30 minutta. Den gikk så lang nord som 81grader nord :grin: Har ca 2 tima igjen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Det er jo litt av en tur Hvilken rute er egentlig den lengste i virkeligheten? Altså en fast rute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Etter et litet søk på internettet ser det ut til at det er turen Newark til Singapore med Singapore Airlines (SQ21) med en Airbus A340-500 som på papiret skal ta 18 timer og 40 minutter. Flygæern eller ikke, som som passasjer (selv om det er Singapore Airlines) er dette nær opp til menneskelig tortur spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.