Gå til innhold

Warbirds


Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Begynner å bli en stund siden sist.

Hadde en disk-krasj for lenge siden og gav helt opp fligthsim siden det. Bare tanken på å bygge opp alt var nok til å få meg til å snu ryggen til, men nå er jeg tilbake og skal prøve på nytt med FSX. Har flydd litt IL2 i det siste, så det var ikke helt fremmed å sette seg bak spakene igjen.

 

Har ikke mye addons enda, og jeg aner ikke hva som finnes av freeware til Norge. Tips tas gledelig imot.

 

Begynner med noen få fra IL2.

P-51 og FW-190 kjemper med døden som innsats.

 

p51.jpg

 

p512.jpg

 

fw190-1.jpg

 

De neste var ment som en innledning til FSX-bildene, så ikke døm dem for hardt.

 

P-47 får inn noen treff på en passerende Bf109...

p47il2-1.jpg

 

...Med døden som følge

p47il2-2.jpg

 

Så til min nye yndlig i FSX. Sykeste jeg har sett i en simulator til nå, og noe sier meg at det bare blir bedre og bedre.

 

p47-1.jpg

 

p47-2.jpg

 

p47cp.jpg

 

p74-3.jpg

 

Shockwave / A2A sin P-47 Razorback med Accu-sim. Billig var den ikke, men for en opplevelse.

Etter en god del timer i IL2 følte jeg med trygg på å kunne fly den uten for mye forberedelser. Alt i alt føles A2A sin mye mer stabil og solid bygd enn jeg var vant til. En ren drøm å fly, hvis du ser bort ifra den lange nesen som kan være i veien når man lander på små flyplasser.

 

Håper bildene blir godt mottatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...