Gå til innhold

Ny oppdatering til Carenados Seneca


Anbefalte innlegg

Å fly Carenados Seneca, har frem til i dag vært en selsom opplevelse. Det har jo vært tragisk at denne nyyyydelige modellen har vært som en murstein å fly. Visst kom det en patch rett etter release, men jeg var simpelthen ikke fornøyd med virkningen av denne. I dag kom det en ny patch. Carenado sier ingenting om at denne endrer dynamikken - men det har den altså gjort! - og det til det bedre!!! :grin: :grin:

 

Nå begynner det å bli gøy å fly Carenados Seneca..

 

p2.jpg

 

p3.jpg

 

p4.jpg

 

p5.jpg

 

p6.jpg

¨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig flotte bilder Gunnar! :)

 

Skal få lastet ned å prøvd den nye patchen ila. kort tid her også. Grafikken og realisme i utseende og lyden ellers er jo knallfin i ypperste topp Carenado-kvalitet, men helt enig at dessverre det å fly Senecaen hittil (forhåpentligvis) har vært en heller selsom opplevelse. Ang. dynamikken sliter jeg i hvertfall klart mest med at flyet (særlig i pitch) har en sensitivitet som gjør det vanskelig og nesten slitsomt å fly ved forsøk på IFR uten å "jukse" med autopiloten. Selv med sensitiviteten skrudd ned absolutt helt mot venstre, er det allikevel noe som ikke er "helt friskt" når man store deler av turen må sitte å fly med trimrorene for å unngå at det blir jojo nesten bare av å kikke på yoken. :whistle:

 

Så gleder meg til å teste den nye patchen ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at FS9 versjonen er like om hjørnet. Det kan vel tenkes at Carenado vil vente til de vet at FSX versjonen fungerer upåklagelig.

 

Det er rart med.....den siste patchen sier ingenting om endret dynamikk. Men, så er det definitivt det den gjør.

Rart at de våger å gi ut en modell uten grundig nok betatesting :o

 

Vel, modellen (og lydpakken for den saks skyld) er jo bare nyyyyydelig. Det skulle bare mangle at den ikke skulle fly skikkelig også... :confused:

 

(og interessant størrelse!?)

Oiiiii.....var nok litt bevisstløs da jeg skulle resize disse til 1280 pix :blush: :sleep:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Litt artig at du nevnte at den var som en murstein å fly Gunnar. Til dere som har fått flydd Seneca 1 real life har vel fått erfare at den er faktisk som å fly en murstein:) Kutt throttlene så går det nedover gitt.. Takeoff med fullt fly er også ganske spennende. Dutch roll er den også veldig utsatt for tro det eller ei.

 

Å flare med en Seneca 1 er så vanskelig at jeg synes synd i folk som ikke har mye kjøtt i armene. Hehehe..

 

Flotte bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...