Gå til innhold

Norwegian Eagles, charter overload - Torp! Søn 5/7


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Norwegian_eagles_small.jpg

 

-------------------------------

 

Flightboard_TRF.jpg

 

-------------------------------

 

[color:#3333FF][size:11pt]I anledning at Werner Rafteseth skal ha sin C1 utsjekk som Oslo kontroll denne aktuelle dagen, har jeg valgt å dedikere turen til VACCSCA. VACCSCA og deres kontrollere har vært ivrige og behjelpelige med ATC service på våre turer, nå er det vår tur til å gi litt tilbake!

 

Book en flight å bli med! La Werner få svette for ratingen!

 

Som vanlig møtes vi på ts.vaccsca.org for en trivelig chat enroute.

 

Hver enkelt pilot står selv ansvarlig for å hente inn flightplan, livery og scenery.

 

Kart: www.ippc.no

 

[color:#FF0000]Tør du vente med å booke? VELKOMMEN MED PÅ CHARTER OVERLOAD![/color] [/size][/color]

 

_0001282047_jpg_1013233g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NVR A321-200 fra Rhodos

 

Jeg vet at mange her inne ikke kan Airbus, og derfor ikke vil stille opp på denne turen, men hvis de har airbussen liggende inne så kan de ta kontakt med meg på msn så kan jeg lære dere det jeg kan.

 

Jeg er ingen buss ekspert på noen som helst måte, men har flydd airbussen på flere charterturer før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble en del airbus denne gangen!

 

Flightene er satt opp opp ut i fra de virkelige rutene som går inn og ut av Torp, og airbus er absolutt over-representert på charterfronten!

 

Faktisk har jeg fjernet Thomas Cook A321, og satt inn TUI Nordic B738 istedet! :grin:

 

Det er ikke spessielt mange som flyr airbus, det er jeg klar over. Om det skulle vise seg at mange airbus ruter blir stående ubooket, vil jeg endre disse til Boeing maskiner. Men, det hadde vært gøy om man fikk respresentert airbus også. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[color:#FF0000][size:14pt]TRE GODE GRUNNER TIL Å VÆRE MED PÅ DENNE TUREN![/size][/color]

 

 

[size:14pt]

  • Den siste Norwegian Eagles turen før vi tar 1 mnd sommerferie!
     
  • Werner er en av "ørnene", og sammen med de øvrige kontrollerne i VACCSCA har gitt oss super service på våre turer. We take, and we GIVE!
     
  • Rett og slett fordi det er en opplevelse uten like!

[/size]

 

[size:11pt]Norwegian Eagles ønsker deg velkommen med på turen![/size]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[size:11pt]På grunn av lite reisende med Apollo, har StarTour og Apollo valgt å slå sammen to flighter i dag. Iberworld rutene fra Kreta og Mallorca utgår derfor.

 

Istedet har det blitt satt inn Boeing 737-800 maskiner fra TUI Nordic på disse rutene. ;)[/size]

 

Ser forøvrig at jeg har skrevet "Kypros" på de tre første avgangene. Rart ingen har regert på at vi skal fly fra Chania på "Kypros".. :grin: Har forøvrig rettet dette opp til "Kreta"! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok en Norwegian Eagles tur over. Noe labert oppmøte denne gang, tror nok mye av "skylden" er Torp, som ikke akkurat er noen eksotisk destinasjon.. :grin:

 

Ble travelt for Werner, så jeg føler vår deltakelse strakk til, vi var nok en stressfaktor. :grin:

 

Landet på Torp 15 min etter skjema, med 1500kg i tankene. Det ble en flott avsluttning i solnedgangen før "ferien".

 

I starten av august er vi tilbake med nok en chartertur, inntill da. GOD SOMMER og takk for noen flotte turer så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Very nice shot Alexander!

 

Ellers ble det en fin tur,som jeg gjorde på VOR og radialer only.

Litt tynt oppmøte ja,men ferietid og dager med varme tror jeg har skylden. Alle 737 flightene var jo ikke booket heller så.

Vi kommer nok sterkere tilbake i august.

Så God Sommer til alle ørner! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...