Ivar Skaugstad Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 ------------------------------- ------------------------------- [color:#3333FF][size:11pt]I anledning at Werner Rafteseth skal ha sin C1 utsjekk som Oslo kontroll denne aktuelle dagen, har jeg valgt å dedikere turen til VACCSCA. VACCSCA og deres kontrollere har vært ivrige og behjelpelige med ATC service på våre turer, nå er det vår tur til å gi litt tilbake! Book en flight å bli med! La Werner få svette for ratingen! Som vanlig møtes vi på ts.vaccsca.org for en trivelig chat enroute. Hver enkelt pilot står selv ansvarlig for å hente inn flightplan, livery og scenery. Kart: www.ippc.no [color:#FF0000]Tør du vente med å booke? VELKOMMEN MED PÅ CHARTER OVERLOAD![/color] [/size][/color] Siter
Tommy Hansen Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Welcome to Airbus overload! :grin: TUI B738 Mallorca Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Ja til mere Torp organisert på Vatsim :crazy: Hadde jeg ikke vært på dagstur til Stavanger denne dagen sku jeg gjerne blitt med på min første Eagles flight! God tur Siter
A L Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 NVR A321-200 fra Rhodos Jeg vet at mange her inne ikke kan Airbus, og derfor ikke vil stille opp på denne turen, men hvis de har airbussen liggende inne så kan de ta kontakt med meg på msn så kan jeg lære dere det jeg kan. Jeg er ingen buss ekspert på noen som helst måte, men har flydd airbussen på flere charterturer før Siter
Petter Tandberg Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Jøss, her var det mye å velge mellom, vanskelig å bestemme seg... :confused: TUI, SunExpress, eller om jeg skal sjangse på en airbus. Men tror nok valget faller på SunExpress fra Antalya, SXS184 Siter
Werner Rafteseth Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 NVR A321-200 til Rhodos Bare for å presisere - du flyr da FRA Rhodos og til Torp. Og så snill du er, Ivar. Torp er en av få flyplasser uten STAR, så dersom dere alle skulle komme samtidig, vær forberedt på vid vektorering eller holding :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Skrevet 2. juli 2009 Ja, det ble en del airbus denne gangen! Flightene er satt opp opp ut i fra de virkelige rutene som går inn og ut av Torp, og airbus er absolutt over-representert på charterfronten! Faktisk har jeg fjernet Thomas Cook A321, og satt inn TUI Nordic B738 istedet! :grin: Det er ikke spessielt mange som flyr airbus, det er jeg klar over. Om det skulle vise seg at mange airbus ruter blir stående ubooket, vil jeg endre disse til Boeing maskiner. Men, det hadde vært gøy om man fikk respresentert airbus også. :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Skrevet 3. juli 2009 [color:#FF0000][size:14pt]TRE GODE GRUNNER TIL Å VÆRE MED PÅ DENNE TUREN![/size][/color] [size:14pt] Den siste Norwegian Eagles turen før vi tar 1 mnd sommerferie! Werner er en av "ørnene", og sammen med de øvrige kontrollerne i VACCSCA har gitt oss super service på våre turer. We take, and we GIVE! Rett og slett fordi det er en opplevelse uten like! [/size] [size:11pt]Norwegian Eagles ønsker deg velkommen med på turen![/size] Siter
A L Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Bare 4 stykker som skal være med? Syntes jeg er for slapt.. Gleder meg Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Jeg skal støtte opp som ATC på ENSV "desverre"... Er også derfor jeg ikke kommer med på turen (Mye morro du kan gjøre med C1 :grin: ) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Skrevet 5. juli 2009 [size:11pt]På grunn av lite reisende med Apollo, har StarTour og Apollo valgt å slå sammen to flighter i dag. Iberworld rutene fra Kreta og Mallorca utgår derfor. Istedet har det blitt satt inn Boeing 737-800 maskiner fra TUI Nordic på disse rutene. [/size] Ser forøvrig at jeg har skrevet "Kypros" på de tre første avgangene. Rart ingen har regert på at vi skal fly fra Chania på "Kypros".. :grin: Har forøvrig rettet dette opp til "Kreta"! :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Skrevet 5. juli 2009 Da er undertegnede i skrivende øyeblikk ca. halveis til Kreta. Endelig kan jeg med god samvittighet fly ned til varmere strøk da Gardermoen hadde beskjedne 13 grader når jeg tok av. Kreta på en annen side har 31'C nå, og varmere blir det. :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Må desverre melde pass, da jeg ikke får annledning til å bli med i kveld... Dere får ha en god tur! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Skrevet 5. juli 2009 Da har vi startet boardingen på Chania! :grin: Som vanlig er vi å finne på ts.vaccsca.org - Norwegian Eagles. Husk å skrive Norwegian Eagles i remarks;) Siter
A L Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Da er jeg og Ivar på vei mot Norge.. Her er ett lite shot av SE-RDO på FL360 Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Skrevet 5. juli 2009 Pent bilde Alex! Fikk en lite hyggelig melding på FS passenger, "some passengers are lightly indjured". Fløy rett inn i ett svært så turbulent område og endte opp på FL400.. Jaja, lettere skader kan behandles når vi kommer til Torp! :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Skrevet 5. juli 2009 Da var nok en Norwegian Eagles tur over. Noe labert oppmøte denne gang, tror nok mye av "skylden" er Torp, som ikke akkurat er noen eksotisk destinasjon.. :grin: Ble travelt for Werner, så jeg føler vår deltakelse strakk til, vi var nok en stressfaktor. :grin: Landet på Torp 15 min etter skjema, med 1500kg i tankene. Det ble en flott avsluttning i solnedgangen før "ferien". I starten av august er vi tilbake med nok en chartertur, inntill da. GOD SOMMER og takk for noen flotte turer så langt! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Jeg våger å ympte frempå med Airbus som en mulig forklaring... :whistle: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Skrevet 5. juli 2009 Med 6 ledige ruter med B738 vil jeg ikke tro det var grunnen til dårlig oppmøte denne gang. Siter
Petter Tandberg Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Hva med å prøve å variere litt på Boeing typene? Putte inn noen 767 og 757? Siter
Tommy Hansen Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Very nice shot Alexander! Ellers ble det en fin tur,som jeg gjorde på VOR og radialer only. Litt tynt oppmøte ja,men ferietid og dager med varme tror jeg har skylden. Alle 737 flightene var jo ikke booket heller så. Vi kommer nok sterkere tilbake i august. Så God Sommer til alle ørner! :cool: Siter
Werner Rafteseth Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Takk for at dere tok turen gutter! Så stiller jeg nok på neste enten som CTR eller som pilot. Ses om en mnd! Siter
Johan Luiggi Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Er vel ferie som var grunnen til tynt opppmöte, skulle gjerne flydd Airbus :grin:! Men siden jeg ikke har mic eller en stabil nettkobling med meg pâ ferie kunne jeg ikke mött opp heller. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.