Gå til innhold

Norwegian Eagles - Samos!

Anbefalte innlegg

Trappene er innebygd i PMDG. hbis det står på texturene, Stairs. Du må velge utløser knapper på Options, assigments, noe med Concorde extend.Let etter noen kommando typer som heter noe med Concorde, så prøver du ut så finner du de til slutt. JEg bruker PAge down på tastaturet til stairs donw å page up for å ta de opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer! Bildene er kun ment for å vise hva vi holdt på med søndag kveld, det er derfor lagt minimal jobb i redigering. :)

Bildet hvor vi svinger mot finalen gjenspeiler slik jeg så det, småstressa og ivrig på en gang. :grin:

Petter; no problem at all, kjør på!

Vannet har jeg fra Flight Environment. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[size:14pt]Jeg tillater meg å bringe opp denne posten igjen da Norwegian Eagles NOK EN GANG tar turen til Samos! Denne gangen blir det en nattflight i ren og tro charterstil!

Blandt annet vil det være masse andre fly, ATC samt en utfordrende landing i en nydelig soloppgang. Dette er eventet du IKKE vil gå glipp av!

For mer informasjon, se her: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=550190#Post550190 [/size]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...