A L Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei! Jeg og Magnus Meese fløy en tur fra Oslo til Vienna med 747 idag. Her er noen bilder. Starter på gate 208 Taxer bort mot 19L ettersom at Lars Petter Meyer Bedin var på final runway 19R. Her passerer jeg også Magnus som skal fly lufthansa Rotate! Climbout Cruiser på FL350 med en headwind på 50kts Flyr over noen av Wiens industri områder Ligger ett tåkedekke over flyplassen, men svinger med fint innn på ILSen PMDG 747-400F Flytampa Vienna ASV.6 GE PRO FE PRO Austria Professional 2004 Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det var fine bilder ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Knallflott! Men hvilke rullebane-texturer bruker du...? Ser 100 ganger bedre ut enn mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Takker.. Det ligger Airport Environment Upgrade i filbibloteket her som fungere bra, men den jeg bruker er denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Dette må ha blitt en fin tur, med så mange flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Meget pent gjennomført! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Nice! TO bildet ble spesielt bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Savner flere bilder fra Vienna airport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.