Bjørn J. Jensen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Droppet hele Hamar siden det ville blitt for stort prosjekt på slutten av året.. Derfor holdt jeg meg til Stafsberg og er snå på sluttfasen. Eneste som er igjen tror jeg må være at RW er en grad feil + at jeg skal legge til en taxiway. Her er noen bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Viva Hamar! Nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ahh glimrende. Håper du legger ut ett lite hint når det er ferdig Bjørn. Gleder meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Dette så drit bra ut.. Til og med overgangen til default scenery er blitt bra.. Godt jobbet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Takker Nå skal det sies at jeg har UTEX Europe installert så veiene er kanskje litt mer nøyaktig, men tror ikke det er så ille standard heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.