Tom Knudsen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 http://www.reuters.com/article/marketsNews/idINLH56428520090217?rpc=44 I følge TV2 Nyhetskanalen bestiller de først 100 nye og har et mål om å nå 1 million passasjerer. De har 190 fly fra før. Ryanair er det selskapet som har taklet finanskrisen best av alle flyselskap i verden. Siter
Daniel Hedlund Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 De pratar även med Airbus om detta. Ser lite ut som att de inte tänker hålla sig helt till bara en flygplanstyp... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Det er egentlig litt rart. Fordi LCC-konseptet deres som stammer fra Southwest, forklarer klart og tydelig at det er aller mest lønnsomt å holde seg til en flytype. Mulighetene for Airbus-samtaler kan være en eventuel Long-haul LCC. Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Om du skal forhandle om pris og vilkår for kjøp av en vare setter du deg selv i et temmelig dårlig utgangspunkt om du på forhånd oppgir til kjøperen, at du har bestemt deg for at du skal kjøpe akkurat dette produktet. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Men er Ryanair klar for å skape flere utgifter ved å dele flåten sin i to vidt forskjellige maskiner uansett? Det virker litt usannsynlig at FR velger Airbus etter 200 737-maskiner på bolaget. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Abus sjefen har jo sagt han ikke gidder å prøve å mane fram en handel med Ryanair.. Det krever for store rabatter, og det vil bli ulønnsomt for Airbus. Derfor satser de heller på selskap som allerede bruker Airbus, som EasyJet. Men for long-haul så er det jo absolutt mulig! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.