Ivar Skaugstad Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 [size:14pt] www.avinor.no [/size] Det tar nok ikke lange stunden før du forstår hva jeg mener.. :grin: Hva er din mening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hehehe det at flya liknar på Norwegian sine maskinar du tenker på? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Haha, det la jeg ikke merke til første gang jeg så den! Hvor mye har Mr. Kjos bladd opp for dette mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Artig, det har eg faktisk ikke tenkt på før at det lignet på en norwegian maskin.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Haha, produktplassering finnes i omtrent alle sammenhenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ser ikke problemet i det hele tatt?? Det er jo en illustrasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Marius, tror ikke han har betalt ei krone. Tross alt så står det jo ikke "Norwegian" noen plass. Det er bare ett mistenkelig likt fargeskjema.. Nei, han Quale har vel bare innsett det at Norwegian er "flag carrieren" her i Norge. På godt og vondt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.