Gå til innhold

Vatsim Info???

Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

Hei! Det som forundrer meg når man logger seg på som ATC,hvorfor tar det all evighet for at denne Info'en oppdaterer seg "[Forvirret]" Dette må være dårlige greier for pilotene når de skal planlegge en tur...har vært pålogget en del kvelder nå(ENBO_V_APP)og jeg står nesten aldri oppført der i det siste.Når jeg går på Vatsim sin side og ser hvem som er pålogget,så står jeg der med en gang!Dette må kan ordnes,ikke sant??

Einar Kristiansen/ENBO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet, så kan det gå litt tregt, og av og til henge seg helt opp her. Så vidt jeg har fått med meg så består VATSIM-infoen av to programmer, et som henter infoen fra VATSIM og et som laster den opp til FS.no. Et av disse programmene, tror det var det første, henger seg av og til. Visst man skal planlegge en tur i fra ATC og piloter online så bør en bruke Servinfo eller Whazzup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...