Espen Søderstrøm Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Heisann! La nettopp merke til at det er blitt "Spring" på Flight Simulator. Bruker selv FS2002, og synes det var hyggelig at det er blitt vår der og. Natta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Espen Søderstrøm: Heisann! La nettopp merke til at det er blitt "Spring" på Flight Simulator. Bruker selv FS2002, og synes det var hyggelig at det er blitt vår der og. Natta! Da er det også på tide å si GOD PÅSKE! God påske Espen! Hilsen Jan H. Brende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Får slenge meg på jeg også vell God Påske allesammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 God Påske Jan og resten av bataljonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 G O D P Å S K E!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Christer Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Heisann allesammen... dere får ha en riktig GOOOOD påske... Selv skal jeg på Voss med Seilflykubben vår og fly seilfly...ta en titt på www.oak.hl.no Noen andre som skal oppover og FLY seilfly...??? --------------------- Vennlig hilsen Dag Christer kristoffersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Andreas Olssøn Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Jada, reiser oppover til Frya fra Hamar i morgen tidlig med transportslep God Påske ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Merry x-mas folks! uhh.. hehe, var vel feil det God Påske!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 GOD PÅSKE MINE DAMER OG HERRER!! Oisann hvilke damer?? Rettelse: GOD PÅSKE MINE HERRER!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Happy pausk everyone. Blir påsketur i nytt norsk scenery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Julian Barratt-Due: Oisann hvilke damer?? Vet i hvert fall om to; Michelle og Charlotte så spesielt god påske til dere (javel da, til herrene også da..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.