Aleksander Maaland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 JEg trenger noen opplysninger. En Q300 i Widerøe har 50 seter. Hvor mange av dem er normalt buisness. Hva er MAKS LB vekt i bagasje luken? Maks.nyttelast: 5.897 kg -> Til LB? (Kan bare regne fra LB til KG til nå :blush:) Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 13000.64 lbs KG-->LB = KG x 2.2 = LB LB-->KG = LB : 2.2 = KG Eller så kan du laste ned : Josh Madison sin CONVERT for Windows Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 hehe, ble litt nysgjerrig, hva skal du bruke dette til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Widerøe har ingen skille på Buisness (som du skriver) og økonomi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Egil Heitmann Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nei stemmer det Lars, og menes det med bagasjeluken lasterommet? Jeg vet ikke hvor mye lbs, men vet hvor mange kg last man kan ha i lasterommet(rommene # 1,3 og 4). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg laget en Payload til PSS Dash 8Q300 i FSP i går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Hadde du gidda å regne ut de tre forskjellige vektene til LBS:D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Magne Egil og Aleksander KG-->LB = KG x 2.2 = LB LB-->KG = LB : 2.2 = KG Eller så kan du laste ned : Josh Madison sin CONVERT for Windows Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 jada:) Isåfall må magne egil gi meg de sifrene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 WIF skiller economy og business på utlandsruter. skillet finnes bare på papiret, og i hodet på CA. Og dette igjen settes bare ut i fra hvor mange som har booket hver klasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut s syvertsen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei. Du kan ha max 998 kg/ 2200 lbs i cargo på DHC8-300 max load compartment section 1 ,3 and 4 998 kg max load compartment section 3 453 kg max load compartment section 4 453 kg Du får gjøre om til lbs selv Mvh Knut S Syvertsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva for noen tall er det du har brukt her Knut? Jeg antar at jeg misforstår deg, for aldri har jeg sett de vektene der i bruk når vi regnet vekt/balanse på 300 i bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut s syvertsen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei. Det er tallene som står i mine bøker om 300`n under vekt og balanse. Men max vekt i alle "compartment " er 998 kg Knut S Syvertsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Max vekt kjenner jeg igjen fra lastepapirene, det er de andre tallene jeg stusset på. Er det lasterom 1,3,4 du snakker om? Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 i lasterom 3 og 4 kan du ha max 453kg i hvert av dem. I lasterom 1 kan du max ha 340kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Edit: jeg ser nå at jeg leste innlegget til Knut helt feil. Jeg leste 3453 kg i cargo compartment. Min feil, det viser seg at jeg er helt enig med dere andre her :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hørtes bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.