Steve Strøm Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 oioioi, kult! Den vil jeg og ha! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 ..men må ikke glemme at vi lever i norge...og som vi jo vet: Alt som er gøy = ulovlig! Finner sikkert på noe..for bråkete, for farlig brannmessig, de finner nok på noe skal du se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Eller kanskje ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er det sykeste!!! Lurer på hvor mye kroner som ryker hvis den der går i bakken. Men fy flate så fin den var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Artig sak, likt å hatt en slik ja! Er en mann i Tyskland som har laget en ganske svær kopi av en LH744, med 4 jetmotorer tror jeg. Må ha rullebane for å ta av. Er vel over 2 meter tenker jeg. Koster en halv mill ++ Folk har for mye penger.. riktig nok før finanskrisen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ...Er en mann i Tyskland som har laget en ganske svær kopi av en LH744, med 4 jetmotorer tror jeg. Må ha rullebane for å ta av. Er vel over 2 meter tenker jeg. Koster en halv mill ++... Tror det er samme fyren som har laget denne A380 også. Han hadde en hjemmeside, men den ser ut til å være fordufta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tom, jeg drev en del med modellfly, og enkelte i klubben hadde en Eurofighter med turbin. Når de går i bakken er det snakk om 50 til 100k. Denne A380, har enten 2 eller 4 turbiner og da er det 40 - 130k i bare motorer, så det gir en liten bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Takk for info Martin! Vil tro disse gutta veit hva de driver med, men uhell kan jo skje her også sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Denne må du fly på flyplass....Eggemoen for eksempel....og så må du ha forsikring..... Motorene koster ca 35000 pr stk x 4 pluss servoer for ca 25000.- tenker jeg, og byggesettet ca 20-25000 tenker jeg...pluss radio, sender, luft system hjul etc....blir noe pæng ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 I Tyskland er det enge flyplasser som nettopp er lagd for RC-fly... Han tyskern har jo både lagt 747, A380, Concorde, DC10 med mye mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.