Gå til innhold

Grumman HU-16 Albatross


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det var det jeg fryktet :o ,at du skulle komme med denne i norske farger..... Og ja, det er ALPHASIM sin modell. Har lenge fulgt med i utviklingen av denne, og må innrømme at det er fristende å hente fram visa-kortet igjen. Vokste jo opp med Albatrossen durende langs kysten, så det er absolutt en interessant krabat. Prisverdig at du har brukt ditt kunstneriske talent på denne oddspjoet (!), kan du også si noe om hva du syns om modellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du også si noe om hva du syns om modellen?

 

Tja, nå har vi blitt bortskjemt med katta, men modellen er meget bra og god lyd. VC er nok ikke opp mot samme standard som katta, men brukbar. Paintene som følger med er noe glorete etter min smak, kanskje for mange effekter. Det ser ut som painterne har staset mer på det kunstneriske enn det som er realistisk. Likevel angrer jeg over hodet ikke på kjøpet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra Odd! Har vært borte en ukes tid og jammen fint å komme tilbake til "dekket bord" :)

 

Kanskje jeg prøver meg på en 0'er Albatross etter hvert.

 

Odd; har du vært borti bilder av de Albatrossene USAF brukte til sjø CSAR under Vietnam krigen? Jeg har lest mye opp de, men har ikke sett bilder. Hadde vært morsomt med en i SEA scheme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...