tomkrist Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Argh....flyr fra Stuttgart til Roma. Alt går greit. Men når jeg går inn for landing kommer plutselig en AI flyvende fra høyre og crasher rett inn i meg, uten advarsel eller noe som helst. Bare BOM, jeg rakk å se det var en 737-400. Deretter kommer atc med "traffic alert, traffic alert", når flyet ligger i småbiter på rullebanen. 2 timers flytur rett i dass og den fine morgenkaffen ble etterhvert grov...hva er sjangsen for at sånt skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rene Jensen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 surt show især hvis man bruger fspassenger.havde du ikke tcas?? Rene Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomkrist Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 hadde fsp ja...men jeg lagret ikke turen slik at det ble påvirket, men surt å miste de timene,hehe...og nei, jeg fikk ingen advarsel, fløy en md80 med tcas, men ingen advarsel...virker som om flyet kom fra intet. Fløy turen på nytt,da gikk det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 aismooth_v120.zip Da slipper du sånt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vatsim :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Eller stille ned antall fly, hvis du bruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Da blir jo gleden borte, Torstein henviste bare til et 10 ganger bedre alternativt en AI, Ai smooth gjør at alle ai fly flyr rett slik at man slipper å evt måtte stille ned antall fly som forøvrig ville drastisk redusert ai opplevelsen. Beste tipset her var nok VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Så det er bedre å ha 2 andre fly som trafikk som på vatsim, enn å redusere AI fra la oss si 100 fly til 50 fly? Jeg foretrekker AI langt fremfor vatsim, på vatsim er d jo dødt i forhold. Selv om ATC er mer realistisk, får kanskje nevne at ATC er mer realistisk når det eventuelt er ATC online... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kan man ikke kombinere AI og Vatsim da? Bare la AI flyene putre i bakgrunnen mens man flyr med realistisk ATC? I norge er det jo ikke så mange fly online allikevel. Bare lurer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nei når du koplar FS opp imot ein multiplayer session så kuttar den ut AI trafikk. Og det hadde blitt et helsikas rot om 15 stk med 15 ulike ai pakkar hadde lfydd rundt i Noreg. ATC hadde hatt det heilt umogleg, og heile greiene hadde gått i dass. :-) Og det ER meir realistisk med vatsim sjølv om det berre er 5 fly i sektoren enn AI trafikken til FS som ikkje oppfører seg realistisk i heile teke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ok, har flydd på Vatsim ja.. Er sant det er mere realistisk, men gjerne flere fly av og til.. Bare kom til å lure. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.