Gå til innhold

Fanden ta ai fs


tomkrist

Anbefalte innlegg

Argh....flyr fra Stuttgart til Roma. Alt går greit. Men når jeg går inn for landing kommer plutselig en AI flyvende fra høyre og crasher rett inn i meg, uten advarsel eller noe som helst. Bare BOM, jeg rakk å se det var en 737-400. Deretter kommer atc med "traffic alert, traffic alert", når flyet ligger i småbiter på rullebanen.

 

2 timers flytur rett i dass og den fine morgenkaffen ble etterhvert grov...hva er sjangsen for at sånt skjer?:P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde fsp ja...men jeg lagret ikke turen slik at det ble påvirket, men surt å miste de timene,hehe...og nei, jeg fikk ingen advarsel, fløy en md80 med tcas, men ingen advarsel...virker som om flyet kom fra intet. Fløy turen på nytt,da gikk det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jo gleden borte, Torstein henviste bare til et 10 ganger bedre alternativt en AI, Ai smooth gjør at alle ai fly flyr rett slik at man slipper å evt måtte stille ned antall fly som forøvrig ville drastisk redusert ai opplevelsen.

 

Beste tipset her var nok VATSIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei når du koplar FS opp imot ein multiplayer session så kuttar den ut AI trafikk. Og det hadde blitt et helsikas rot om 15 stk med 15 ulike ai pakkar hadde lfydd rundt i Noreg. ATC hadde hatt det heilt umogleg, og heile greiene hadde gått i dass. :-)

 

Og det ER meir realistisk med vatsim sjølv om det berre er 5 fly i sektoren enn AI trafikken til FS som ikkje oppfører seg realistisk i heile teke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...