Gå til innhold

Bravo-tango-tango


Anbefalte innlegg

Jeg var på rekognosering i Sunnhordaland med LN-BTT forleden dag.

Vi sjekket ut et område for trening med SAR gruppen i BAK. Det var en nydelig tur, og ettersom Carenado painten etterhvert er ferdig, fristet det med en liten gjentagelse i simulatoren.

 

tt1.jpg

 

tt2.jpg

 

tt3.jpg

 

tt4.jpg

 

tt6.jpg

 

tt7.jpg

 

tt8.jpg

 

tt9.jpg

 

tt10.jpg

 

tt11.jpg

 

...ikke lette å få en 172 N til å ligne på en nesten ny 172 SP med G1000 :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare vakkert! Gleder meg til å teste :D Klør i fingrene etter å fly. :D

 

Men siden på interiøret, skal vel ikke vere sånn grønn aktig eller? Er det noe som lar seg fikse? :)

 

Har et bilde som viser iallefall litt av siden.. ikke all verdens til kvalitet, men det vise fargen. :)

 

IMG_1148.jpg

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Tommy!

 

Sidene på BTT har ikke denne teksturen i det hele tatt (den er faktisk mer riktig på Flight1 modellen). Sidepanelene er paintet i en beige tone. Hos meg fremstår den som mørk beige (heller kanskje litt for mye mot gult).

Dersom du har en kalibrering på skjermen din som avviker mye fra min, kan det hende at farger vris mot gulgrønn. Jeg skal se litt på dette.

 

Edit: Det er heller ikke så lett å lage sideforingene for lyse - da mister jeg tegningen i dem. :grin:

Men, skal prøve å justere litt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...