oddhspjoetvold Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Utruleg flotte bilete. Catalinaen er ein fantastisk stilig maskin. Nesten så eg får lysst til å gå over til FSX pga den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 13. mai 2009 Torstein, hvis det skulle være EN grunn til å fyre opp FSX, så måtte det være Aerosofts Catalina !!! Etter den står det kø med fantastiske flymodeller av snaddersorten....... Men ekstra bonus er det med disse nydelige variantene som Oddh, Jens-Ole og Dag maler etter alle kunstens regler. Virkelige godbiter som gjør det inspirerende å dyrke denne vannvittige hobbyen for oss flygærninger. Og disse bildene dine Oddhspjoet, er det klasse over! De ga meg både høy puls, sviende øyne og kraftig ståpels. Håper du laster opp repaint`n her i FS.no :cry: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ser veldig bra ut! Liker også selve bildene, fine vinkler! Eneste er at for meg ser dimensjonene roundel detaljene litt feil ut? Kan være meg som ser feil, men ville nevne det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 trodde det ikke var mulig og få så fine bilder av catalinan. må si at di bildene er i en klasse for seg selv. Torstein: catalinan var eneste grunne til at jeg henta fsx fram, og må si det at det er en av di mest interesange flyene jeg har vært borti. Ernst: hvilken andre gobiter kan vi vente oss i framtiden ? du har ikke en oversikt over det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2009 Ernst: hvilken andre gobiter kan vi vente oss i framtiden ? du har ikke en oversikt over det? Da tenker jeg først og fremst på DENNE Mustangen, som er ferdig utviklet og kommer de nermeste dagene. Og så har Sibwings en interessant Bird Dog snart startklar. Videre kommer Classic Hangar med flere utgaver av deres gnistrende bra FW-190. Og ikke minst kommer flere fly med "Accusim" fra topputviklerne i A2A !! Har også lyst å nevne et seilfly jeg har ventet lenge på fra Aerosoft . Nemlig DETTE . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dette ser veldig bra ut Odd - flott presentasjon og nydelig arbeid! :grin: Ernst: Nå begynner innkjøpslisten å bli farlig lang - kanskje ryker ferien??!... :confused: :sleep: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Stilig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2009 Ernst: Nå begynner innkjøpslisten å bli farlig lang - kanskje ryker ferien??!... ....he he, ja jeg har forlengst avlyst sydenturen, og tvinger familien med på båttur i stedet :grin: . Uuh, det har strømmet på med mange fantastiske modeller i det siste, og Catalinaen har plassert seg grundig i toppskiktet, sammen med A2A sin P-47 og RealAir sin Duke!! Har aldri hatt det mer gøy i den virtuelle verden . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Så var Cat'en i hus - og hvilke maskin!!!!!. :cool: Klarte faktisk startprosedyren uten manual, men den kranglet fælt til å begynne med. Så får vi håpe at Odd Henry laster opp den flotte painten til arkivet snarest. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Wow, flotte bilder....Odd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Likte denne spes godt jeg http://i164.photobucket.com/albums/u36/Wyrneh/Catalina/nc6.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2009 Så var Cat'en i hus - og hvilke maskin!!!!!. Grattis Gunnar, og velkommen ombord. Catalinaen er en staselig maskin, og det er nesten som å være kaptein ombord i Hurtigruta :grin: . Fantastisk atmosfære og feelgood flyvning. Gleder meg til disse flotte paintene blir tilgjengelige, både oddspjoetvold og Jens-Ole har mye interessant på gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.