Gå til innhold

La Guardia Approach


Anbefalte innlegg

Dæven, vakkert bilde!! :D

 

Og det var definetly for høyt, dette er La Guardia vi snakker om, utrolig mye trafikk som består av store og raske fly. Tror neppe ATC eller pilotene i airliners blir glade å møtte fly bak en liten cessna. :grin: "Delays due to cessna on long final" :grin: . Hehe, fly man småfly og skal inn på store flyplasser med mye heavy trafic, da bør man gjøre final så kort som overhode mulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk

 

Hadde en inbound heading på 180 grader hvorpå jeg hadde en cruise på 4000ft, fikk rullebane 13, en VOR/DME-H ankomst og bildet er tatt i det jeg nedstiger til 2800ft og turner 132 grader og joiner finalen like over PAYMI

 

MSA på LGA er 2800 så jeg lå nok ikke for høyt tror jeg, men nå er jeg heller ikke utdannet pilot hverken som privat flyger eller trafikk flyger, bare svart belte som skrivebords pilot.

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sant som det sies her. Er VEEELDIG høyt! Hadde du flydd på VATSIM med ATC hadde du busta ca 3-4 forskjellige airspaces, kommer annpå hvilken bane du er på finale til. Ser ut som 22 eller 31? smile

 

HilsenNew York approach.

 

Sist eg flaug inn til La Guardia (Real life) så vart eg sendt inn på final 10NM ute i 3000 fots høgde.

 

Då eg flaug inn til Atlanta Hartsfield i C172 jiona eg final vel 6 NM ute imellom ein haug med store jetfly. Dette var også real life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...