Tom Knudsen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Et topside view bilde fra gårsdagens innflygning til La Guardia - New York Dette er tatt i det jeg svinger inn på finalen. Cessna 172 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Flott bilde, men det var i høyeste laget på finalen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tja... kjem an på kor langt ute han svingar inn på finalen det :grin: ngen vits i å liggje 350-400 fot over bakken 12 mil ute hehe. Flott bilete Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Så sant, så sant Torstein, men nå tenkte jeg i forhold til en standard VFR landingsrunde: Downiwind 1000 ft AGL, final 500 ft AGL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er sant som det sies her. Er VEEELDIG høyt! Hadde du flydd på VATSIM med ATC hadde du busta ca 3-4 forskjellige airspaces, kommer annpå hvilken bane du er på finale til. Ser ut som 22 eller 31? HilsenNew York approach. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dæven, vakkert bilde!! Og det var definetly for høyt, dette er La Guardia vi snakker om, utrolig mye trafikk som består av store og raske fly. Tror neppe ATC eller pilotene i airliners blir glade å møtte fly bak en liten cessna. :grin: "Delays due to cessna on long final" :grin: . Hehe, fly man småfly og skal inn på store flyplasser med mye heavy trafic, da bør man gjøre final så kort som overhode mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nåja, uansett høyde - veldig pent bilde, utrolig flotte bakketeksturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Tusen takk Hadde en inbound heading på 180 grader hvorpå jeg hadde en cruise på 4000ft, fikk rullebane 13, en VOR/DME-H ankomst og bildet er tatt i det jeg nedstiger til 2800ft og turner 132 grader og joiner finalen like over PAYMI MSA på LGA er 2800 så jeg lå nok ikke for høyt tror jeg, men nå er jeg heller ikke utdannet pilot hverken som privat flyger eller trafikk flyger, bare svart belte som skrivebords pilot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Flott som alltid Tom. Vil anbefale deg å lage en samletråd istedet for enkel tråd for hvert bilde. Bare min tanke da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Pleier å ha samle tråd når det er mange bilder fra samme flytur.. Men takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er sant som det sies her. Er VEEELDIG høyt! Hadde du flydd på VATSIM med ATC hadde du busta ca 3-4 forskjellige airspaces, kommer annpå hvilken bane du er på finale til. Ser ut som 22 eller 31? smile HilsenNew York approach. Sist eg flaug inn til La Guardia (Real life) så vart eg sendt inn på final 10NM ute i 3000 fots høgde. Då eg flaug inn til Atlanta Hartsfield i C172 jiona eg final vel 6 NM ute imellom ein haug med store jetfly. Dette var også real life. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.