Gå til innhold

Fotballpøbler, fly og media...


Gunnar Seljeseth

Anbefalte innlegg

Fotballpøbler, fly og media er en kombinasjon som tydeligvis aldri går bra...

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article3069225.ece

 

Merk spesielt slutten av artikkelen;

... kabinpersonalet vurderte en stund å lande et annet sted enn i Bromma på grunn av bråket.

Nå jasså, ja, så det er altså kabinpersonalet som bestemmer hvor flyet lander. Og jeg som alltid har trodd at det var opp til kapteinen å avgjøre... :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer dere kun ved bruk av sitat??? Er ikke lenge siden vi hadde en voldsom sitatdiskusjon her inne, og da synes jeg dette blir unødvendig.

 

Personlig synes jeg vi blir LITT for pirkete når vi skal henge oss opp i slike ting skrevet i en artikkel. Synes ikke det var så ille at "kabinpersonalet" skulle avgjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapteinen bestemmer slikt, ferdig slutt - punktum finale!!

 

Hvilken informasjon han/hun baserer bestemmelsen på kan dere krangle så mye dere vil om... Dog tror jeg nok de fleste vil være "på lag" med kabinbesetningen i slike tilfeller som nevnt i denne artikkelen, og iverksatt tiltak. Settes kabinpersonalets sikkerhet i fare, skal det handles i henhold!

 

Men når det er sagt er det mer enn en gang vi har måttet spørre dem "øh, du vil at vi skal diverte og få off-loaded en passasjer som ikke lager noe som helst bråk men som bare drikker en liten flaske champagne som han hadde med selv istedenfor å kjøpe fra bartrallen vår?"... "Diverte fordi noen rakk å røyke to trekk på toalettet før dere stormet inn når brannalarmen gikk, og som så gikk og satt seg uten protester?" Tror ikke det nei...

 

 

Hilsen T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...