Gå til innhold

City Life


Anbefalte innlegg

Jeg har nå laget en film fra Seattle, Washington

På FS språket blant barkede entusiaster er denne byen veldig krevende for både maskin og spill særlig med tanke på FPS, detaljer og grafikk. Utviklere som Ground Environment osv bruker flittig denne byen som test på FPS da byen er stor og elementene mange.

 

Håper denne filmen da gir et innblikk i hvorfor akkurat jeg, liker å fly i denne byen...

 

Last ned filmen og se den på maskinen din..

www.rafteseth.com/tknudsen/filmer/city_life.zip

 

Håper den faller i smak, ikke akkurat proff laget men mer en kjapp sammensetting uten særlig imponerende design...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar..

 

Musikken var som nevnt :

George Thurogood - One Bourbon, One Scotch, One Beer

Om denne passet til Seattle vet jeg ikke men ville ha en litt nøytral sang til denne filmen.

 

Prøvde meg på Sony Vegas, men det gikk ikke bra når filmen var tatt opp med 25fps no sync og spillet kjørte på 50 fps

 

Tror jeg må lage en ny film fra Afrika he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle gode Thorogood er ikke å forakte nei. Sett han live flere ganger og drar innimellom frem ett album av gutten. Men rent geografisk ble det feil i Seatle sammenheng. Han er jo fra nordvest USA nærmere bestemt Delaware. Curt Cobain er nok mer det første folk tenker på når de hører begrepet Seatle rock, men det er flere som sokner dit, selv om de ikke akurat var født der. Jimmie Hendrix er bla, gravlagt på Greenwood Memorial Park i Renton, Seattle.

Husker ikke helt hans forhold til Seatle i skrivende stund.

Begrepet Grunsh oppsto i Seatles nmange liveklubber på slutten av åtti begynnelsen av nittitallet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...