Gå til innhold

Selges: Wacom Intuos 3 A5 Wide tegnebrett

Anbefalte innlegg

art118revwacom450.jpg

Skal selge tegnebrettet som har vært trofast hos meg de siste par årene. Wacom Intuos 3 i A5 Wide variant fungerer fint i bruk med en widescreen skjerm eller to kvadratiske skjermer.

Tegnebrettet har et lite slitasjepunkt, men ingenting alvorlig og er ingen problemer å bruke tegnebrettet i det daglige. Om det skulle være en plage kan man kjøpe ny tegneflate fra Wacom og bytte ut selv. Pennen er helt uten skader, og har kjøpt et "pen accessory kit" som inneholder verktøy for å bytte tupper. Med i kitet er det plast, plast m/ fjær og filt-tupper for å gi forskjellig friksjon og følelse ved bruk.

Tegnebrettet ble kjøpt nytt fra butikk for ca kr. 3500,- ink mva.

Selges for 2000,- eller høstbydende over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette som sviktet for min del

Tegnebrettet har et lite slitasjepunkt, men ingenting alvorlig og er ingen problemer å bruke tegnebrettet i det daglige

Har samme brettet selv og betalte knappe 1000 mer nytt, så jeg kan gå god for hvor bra det er, tenkte på til dama men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det. Burde vel lagt ut bilde - men har ikke hatt særlig lys tilgjengelig før nå. Tegnebrettet er solgt, men for å poengetere at jeg er en ærlig fyr som ikke selger ødelagt bullshit har jeg forsøkt å ta bilde av dette slitepunktet som slettes ikke er så problematisk som det skulle høres ut som.

Var vanskelig å få med feilen på bildet - lite, og ikke særlig reflekterende.

wacomfail.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På MPX

men for å poengetere at jeg er en ærlig fyr som ikke selger ødelagt bullshit har jeg forsøkt å ta bilde av dette slitepunktet som slettes ikke er så problematisk som det skulle høres ut som.

he he neimen ikke store karen det der, og nei jeg trodde ikke du var uærlig eller solgte skrap, den merkes ikke vettu..

Var vel bare måten det ble sagt på som vekket litt bekymring, gratulerer med salget..

Tror jeg kjøper Intuos 4 og gir 3er utgaven til dama he he.

PS..

1 PTZ-630G-EN Wacom Intous3 A5 USB Tegnebrett

batteriløs penn & mus, Corel Painter Ess

23.03.2009 2 831,- Særavgifter: 0,- Totalt: 2 831,- Mva: 708,- : 3 539,

Vel knappe ble til nærmere 1500 kroner ser jeg fra ordre historikken, så jeg var nok litt kjapp der eller glemsk.. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det Tom, jeg burde vært kjappere med å få ordna bilde av denne skaden. Jeg syns det var viktig å nevne den, for den VIL merkes, men er ikke så kritisk at det er ubrukelig. Og om den så skulle vært det, koster det ikke allverdens å få kjøpt ny plastikk til tegneflaten fra Wacoms nettbutikk.

Var forøvrig ikke med mus i min pakke, kanskje like greit, for jeg likte ikke musa i forrige tegnebrettet jeg hadde - et Graphire 3 A6 (postkortstørrelse..) for mange år siden.

Blir Intuos 4 Medium på meg - den er bittelitt mindre, sånn at jeg får den inn i fotosekken, som da er målet. :) Lekker ser den også ut til å være. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ja, kan også skyte til at med mitt kjøp fikk jeg med Corel Draw Essential som forøvrig også koster litt, selv jeg kunne fint klart meg uten :)

Viser også til at Intuos 3 i de fleste butikker er på vei ut og Intuos 4 nå erstatter den gamel med 3 ulike versjoner fra S M L hvor Medium tilsvarer A5 Wide slik jeg antar ut fra bilder og størrelse

Prisen er nytt for versjon 4 ca 3300 inkl mva eks, frakt.

Ikke ille det synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...