Gå til innhold

Rygge for FSX


Anbefalte innlegg

Regner med at du har sett kartet som Aleksander leverer her :) Men vil vel tro at de skal være der det står "APRON MIL" evt. den sorte prikken til høyre for apron mil.

 

Men, jeg har dessverre ikke kart eller noen lokal kjennskap til Rygge så der får jeg ikke hjulpet til noe særlig. Jeg sjekket Navigraph også, men det så ikke ut til at de hadde noen ground-kart for Rygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har funnet helikopterplassen til den militære delen (Sea King'en) som jeg er mest interessert i.

 

Det er i hvertfall en firkant med en H inni.

 

Skal jeg prøve å forklare hvor den ligger da:

I www.norgeibilder.no er det to "Mil apron". Rett ovenfor de på andre siden av skogfeltet er det en enslig hangar. På taxiway der er det en helikopterplass. Kanskje du kan få med den? Hvis det ikke er for mye jobb? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til det ja. Men hva Rygge angår er i alle fall bildet jeg bruker fra byggeperioden...nok til å få taxiways og aprons dønn nøyaktig. Skulle bare ønske AIP hadde gjort en bedre jobb med kart over oppstillingsplasser og slikt...den filla jeg printet ut fra nett er ikke mye verdt. Anyway tror jeg det er svært få som legger merke til småfeil grunnet retusjering når flyplassen til slutt kommer inn i FS :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...