Gå til innhold

[VATSIM] Norway Cross Country 18.04, 14-16z


Tore Urvik

Anbefalte innlegg

JohnCPT600.jpg

 

VACCSCA have the pleasure of inviting pilots to a special C1 CPT Event in Norway. Instead of the normal “Fly In”, we invite pilots to cross the Oslo Control’s airspace. We’ll staff regional airports in western and middle part of Norway, and other Scandinavian countries. This will give the controller another challenge than usual, focusing more on enroute traffic, instead of the normal Fly-in to a capital airport that we usually do. Please support this event, and join in with a flight from your home airport to one of the other staffed airports, or the other way around.

 

So join us Saturday 14-16z to give John A. Moen a real challenge to make him earn his C1-rating! Almost all of Scandinavia will be staffed with Control-positions, and we will have the airports Trondheim Værnes, Bergen Flesland, Oslo Gardermoen, Stavanger Sola staffed too with either TWR or approach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan hindre deg, men det gir ikke arbeide til John som skal ha utsjekk, da Bergen ligger i Stavanger ATCC og ikke Oslo ;)

 

Topic: Jeg kommer til å støtte opp som Bodø Sør, men jeg kan ikke garantere at jeg blir sittende hele utsjekken. Lykke til!

 

Edit: Ser at i den forrige posten har Anders Bodø S, men ingen booking er oppført. Da blir det til at jeg tar noe som er ledig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ikke skikkelig ser eg.. Bare merket meg at Bergen var oppført som flyplass.. Tenker eg holder meg unna Oslo Arispacet enda.. trenger mer trening..

 

Ok, er newbie på vatsim.. Men dersom eg bruker Torp. Må eg da kontakte Oslo control eller tårn på torp, eller hvordan er prosedyrene da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...