Tommy Bernes Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Heisann! Har bare et lite spørsmål, ser ofte et callsign som heter CNO, hvilket selskap hører dette til egentlig? Får assosiasjoner til Continental, men antar det er feil. Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er SAS det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe, ok.. Men hvorfor CNO, brukte i de Scanor da? Eller var det før det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 ja det er SAS, altså SAS Norge! CNO = SAS Norge SAS = Scandinavian Airlines Ser jeg var litt sen.. CNO er forkortelse for Scanor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomkrist Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvilket selskap er SON da? Det har jeg sett oppi nordland, via my traffic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Heggnes Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sunshine Air Tours, Van Nuys, California Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvilket selskap er SON da? Det har jeg sett oppi nordland' date=' via my traffic. [/quote']Tør jeg anbefale Ultimate Traffic eller WoAI isteden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.