Gå til innhold

En gråversdag over Os


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har nå med god hjelp fra Gunnar van der Meeren fått gjennomført painten min av Voss Flyklubb sin LN-ASb til Carenado sin modell. var nettopp ute og testfløy den over Os med avgang fra Ulven flyplass i klassisk bergensvær.. Guffent og regn :grin:

 

LN-ASb.jpg

 

 

Ha en flott ny Uke!

 

Mvh Tommy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bilde Tommy! :grin:

 

Jeg opplevde noe av det samme til å begynne med (det var ingen logisk forklaring på dette)

 

Så var jeg inne i nHancer og stillte litt (slo bl.a på anisotopisk filtering) - og da ordnet det seg.... :o

 

Her er bilder tatt fra omtrent samme avstand på min maskin:

 

c1.jpg

 

...og så har jeg selvsagt tilpasset fargene i cockpit

 

c3.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grin: :grin: :grin:....eller var det trilinear optimzation.....slo i allefall på noe, og det ble bedre.

Fra før av var også AA satt til 8x8 og AF til 16x, så i utgangspunktet skulle det ikke være noen grunn til å se slike hakkete linjer.

 

Tom: Tror at jeg rotet litt med begrepene. Det var trilinear optimizations jeg satt på - ikke AF (som selvfølgelig alltid er påslått). Aniso sample optimizations ble først slått på, men jeg slo raskt denne av igjen (der var begrepsforvirringen :blush: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...