Tommy Bernes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Heisann! Har nå med god hjelp fra Gunnar van der Meeren fått gjennomført painten min av Voss Flyklubb sin LN-ASb til Carenado sin modell. var nettopp ute og testfløy den over Os med avgang fra Ulven flyplass i klassisk bergensvær.. Guffent og regn :grin: Ha en flott ny Uke! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Eit skikkeleg flott bilete du syner oss her. Men det var litt kornete i kantane. Har du AA skrudd på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Hehe, takker! Ja AA er på 8x, men allikivel er det hakk på stripene :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Flott bilde Tommy! :grin: Jeg opplevde noe av det samme til å begynne med (det var ingen logisk forklaring på dette) Så var jeg inne i nHancer og stillte litt (slo bl.a på anisotopisk filtering) - og da ordnet det seg.... Her er bilder tatt fra omtrent samme avstand på min maskin: ...og så har jeg selvsagt tilpasset fargene i cockpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Så var jeg inne i nHancer og stillte litt (slo bl.a på anisotopisk filtering) huff huff.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 :grin: :grin: :grin:....eller var det trilinear optimzation.....slo i allefall på noe, og det ble bedre. Fra før av var også AA satt til 8x8 og AF til 16x, så i utgangspunktet skulle det ikke være noen grunn til å se slike hakkete linjer. Tom: Tror at jeg rotet litt med begrepene. Det var trilinear optimizations jeg satt på - ikke AF (som selvfølgelig alltid er påslått). Aniso sample optimizations ble først slått på, men jeg slo raskt denne av igjen (der var begrepsforvirringen :blush: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Utrolig flott! Du har virkelig en jobb foran det med å painten alle requestene på cessnaene som kommer inn! :grin: Når blir det LN-HOF/LN-RAI? Evt. LN-NFJ (ush..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Utrolig flott! Du har virkelig en jobb foran det med å painten alle requestene på cessnaene som kommer inn! :grin:Når blir det LN-HOF/LN-RAI? Evt. LN-NFJ (ush..) For ikke å snakke om LN-MTP i "nye" farger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 De nye fargene til Cessna har ingen særegenhet over seg, vi får holde oss til de gamle. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.