Gå til innhold

megascenery earth california


Anbefalte innlegg

Rett og slett bare utrolig flott med en realismefølelse det er en god stund siden jeg har sett maken til!! :D

Flyr så og si nesten aldri i USA med unntak av Alaska, men med en sånn knallgod reklamen blir man skikkelig fristet til å bevege seg litt sønnafor der borte ja! Er spent på om dette er spesielt maskinkrevende jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt hele pakken?

Hei igjen, kjøpte socal på dvd da den kom i slutten av 2007. Denne er inkludert om man kjøper hele staten nå, men kan ikke kjøpes for nedlastning separat ellers. Jeg har nå kjøpt alt utenom nordligste delen. (men to tiles fra redwood omårådet fulgte med da jeg kjøpte san francisco).

 

Det ingen av bildene her viser direkte (men som man kan skjønne ved å se på hvor forskjellige de kan være i farger/årstider), er at i motsetning til socal utgivelsen basert på flyfoto, så er dette basert på forskjellige satelittfoto. Man ser egentlig dette ganske tydelig på oversiktsbildet av hele staten hos megascenery. For meg er det likevel verdt det, kan ikke gå tilbake til utx og gex nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så innmari synd vil nesten garantert ikke vil få se slikt i Norge

si ikke det, spekuleres jo litt på avsim om at fs-neste-versjon vil være basert på virtual earth, og da burde man i praksis få opp mot denne kvaliteten der hvor satelittdataene tilsier det. Men om det blir lagt watermask på alle elver og innsjøer spørs jo da.

 

Men det finnes jo måter å lage norge på privat, feks tileproxy, eller det verktøyet jeg ikke husker navnet på som lager bgl filer rett fra Google Earth/Virtual Earth...

 

Målsettingen til megascenery er jo også forsåvidt å lage utenfor usa etterhvert, så om det faktisk ikke skulle bli noen ny msfs på mange år kan det jo hende at det slippes en megascenery norway rundt 2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...